Mala z žico obdana Slovenija

Kaj me zmoti kadar na netu brskam za določenimi artikli? To, da imaš v intru strani vedno select country in na tem spisku ni NIKOLI Slovenije. Srbia, Slovakia, še Kosovo bo prej gor kot mi. Določene stvari, ki so v svetu tako rekoč potrošen material pri nas pa jih komaj dobiš oz. če jih že plačaš vrtoglavo ceno. Če pa se že najdemo na spisku, kašnih special artikolv spet ni mogoče dobiti. Aaaa...jebeš globalno. Ja lahko naročim in čakam cca 1 mesec, ali pa mi nabijejo tako poštnino, da bom gospodarstvo povlekla iz krize. Lahk se grem mal vozit po Evropi in povsod kej kupim. Lahk sem pa tud brez in počakam, da pride vn nova serija, staro pa bodo poslal k nam. Očitno morm znižat kriterije, ampak to lahko je možno samo s kirurško odtranitvijo vseh mojih centrov za zaznavanje kakovosti in dizajna. Ne ne bo šlo, to nism jz, želim da vsaj delček stvari, ki jo kupim zadovolji en čut, pa čeprav je to wc papir s suduku križanko, samo da ni bel. Tud rit si je fajn obrisat v stilu!

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža