Revolušn

Hja...tkole je, namest ljubega mira v soboto zjutri, torej včeraj, sem na račun prazne škatle za kruh dobila lekcijo kako je nam mladim za vse vsen in nas boli patak za državo in da je treba na ulce in se borit!!!!
Šlo je nekako tako...
Jaz: " Ni kruha...dj nej gre kdo po kruh, pls!"
Fotr :"Sj gre mami pa bo kupla še bla bla bla..."
Jaz:"A dj to te pol spet nau 2 ure...awrgh!"(itak po petkovi noči lačna)
Fotr:"Kajkaj...pol se pa obleč pa pejd sama..."
Jaz:"Zakaj zmer jz...sj bo tamau tud še jedu...jz ne grem, boli me, pa ne bom jedla..."
Fotr:"Ja sj vas zmer sam boli...vam je vsen a je a ni..."
Jaz:"Nam?kok pa nas je?"
Fotr:"Namest da bi se boril, vam je pa vsen...pejte na ulce, protestirite, brez vsega boste.A ne vidš kaj se dogaja, kašn dnevnik preber pa poglej. Aktiviraj se!"
Jaz:"Ma dj ne prbiji...kaj naj s transparentom hodm gor pa dol pred parlamentom?Pomoje bodo prej pršli kašni možje v belih haljah...no vsaj v tisti ustanovi bom mela svež kruh!"(pa par tablet zravn tud, da mi bo še bl vseen)
Fotr:"Ja sj to...blablabla..."
Mati:"Grem sam v pekarno!"
Jaz:"Hvala!"
Pa je lih tko ni blo 2 uri in prinesla je več kot samo kruh. Toliko besed zarad kruha...
No to isto je blo pol pr kosilu in še zvečer...očitno je nekdo pojedu prevelko dozo brihtola in bil poln idej. Najbolj da maširam gor pa dol po ulci s kakim velik transparentom. V glavnem sem držala varnostno razdaljo, ker sj vem da je država v qurcu in da bomo delal do groba, pol nas bodo za par let prklopl na mašine, da se bomo slinl po povštru in nakonc prbil en križ nekam na steno, ker bo itak zmanjkal zemlje al pa ne bo več eko pokopavat ljudi. Naj se oblečem v superman opremo pa rešim svet? Sj občasno dam gor batman gate, pa še takrat nas vržejo iz Topa, top! Hja, ceu žur pr nas doma...so mi pa všeč take debate, sicer ne na vsezgodi zjutri, sam končajo se tko da fotr nakonc momla sam seb, jz ga ne morm poslušat in odvihram iz sobem nakonc pa skp jeva taramisu in se reživa kašni bedni fori. Jebat ga, 2 šoli in 2 trmasta človeka, najt kompromis je iskanje zaklada, sam se splača, vsaj dolgčas ni:)))
Be a man, do the right thing!

Comments

  1. Hehe sam ma fotr prov Anja, vsak bi mogu kamn prjet pa jt pred parlament pa jim tem debilom zmečemo v betico. FOTR MA PROV, go Miran go go Miran go:)Bomo "otroc" saj občutl stare cajte:P

    ReplyDelete
  2. hahahaha oujea...ja sj če me vidš tm, feel free to join(t)
    hahaha:)))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža