Sestavljanka življenja

Stvari padejo na svoje mesto...morajo ali pa preprosto padejo. Vesela sem, da so se stvari s študijem in statusom izšle na najboljši možni način. Znak, da končno moji cilji dobivajo podobo in obljube obliko. Sčasoma želim, da besede postanejo meso, zato bom vse sile usmerila v uresničitev zadanih ciljev in peljala življenje v svojo smer. Moto: me first!

Zanimivo mi je, kako čas dejansko reši določene stvari, če si pripravljen poslušati še kako drugo mnenje. Ljudje za katere si misliš, da so odšli in te pozabili nekje zaviti v svoj svet in svoje težave, pa vendar niso. Všeč mi je. Nekatera prijateljstva so prijateljstva, za katera se je VREDNO truditi in včasih popustiti, skleniti kompromis. Ljudje, ki te delajo tebe, katerih mnenje spoštuješ in te osupnejo s svojim jazom. Ljudje, ki so tvoji prijatelji v vseh situacijih in se nanje lahko zaneseš ne glede na uro, datum ali letni čas. Osebno težave v odnosih rešujem sproti, pač poveš, se zlajaš, vržeš vn kar te duši in upaš da nasprotna stran razume, kaj govoriš. Vsaj skušam jih reševati sproti. Bistvo celotnega odseka je, da določene ljudi želiš ob sebi, ker se od njih učiš, te s svojo pristonostjo pomirijo, dajo občutek varnosti in zaupanja. Varnost in zaupanje pa sta dandanes izumrli vrednoti in zaradi njiju se je vredno truditi. Upam, da se tega zavedate, nihče in nič ni samoumevno. Če nekaj razbiješ ni nikoli isto. In vsak ne bo v nedogled poslušal traparij in gledal neumnosti. Meja obstaja, once u cross it, u can`t go back.

RTM...all of u my people :*

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža