4.1.1984

...in 4.1.2010, 26 let, moj dan. Rahlo egotripanje po prazničnih dneh. Refleksija na prejšnje leto in postavljanje ciljev za prihodnje. Tokrat brez nadležnih zaobljub in nemogočih ciljev, čeprav mi je sledje uspelo podreti že 30.12.09. In sicer s stavo o nekih nemogočih trebušnih mišicah, ki jih bom 1.7. razkazovala po Zrčah (ki bi po mojem mnenju morale biti zradirane z obličja zemlje, pa vendar). S tem, da imam v žepu še 2 neurešničeni stavi stari 2 leti, neko hudo bajk tekmovanje z bratom in badminton razsul enega kolega. Ja vse to, da bomo stronger better faster pa take fore. V bistvu si želim le, da življenje teče še naprej tako kot sedaj. So stvari na katere lahko vplivam in na katere ne morem, vendar jih skušam s tokom misli spraviti sebi v prid. Kdor ne vrjame v pozitivno mišljenje in čistost energij, naj še malo meditira. Ker zaradi nekaterih kvazi pametnih in zlobnih ljudi, ga nasrkajo dobri, ki se ne znajo branit. Človek mora braniti svoje mnenje in načela, posluša in razume besede drugih ter dela kompromise. Do sedaj sem nad nekaterimi že potegnila črto in ni mi žal, znebila sem se marsikatere pjavke dobre energije in poslušanja gnilih zahrbnih nebuloz. Torej...v mojem dnevu, za vse naslednje leto si želim:
- dobrih tekov in še več športnih dosežkov...smučarskega dirkanja po strmini in borderskih park trikov, neskončnih kilometrov s kolesom, veslanja, plavanja, surfa, potaplanja...vsevsevse
- mojih prijateljev za katere vem, da bomo ob meni no matter what, pa če mi v srbiji crkne avto
- moje kul familje
- dogs are kul, mahanje z repom toliko bolj
- končno pa tudi diploma in zaključek študija
- vse ostalo naj bo spontano, neprisiljeno, narejeno v dobri veri, z nasmehom in dobro energijo
SUPERGOOD je dobr moto, posvojite ga. To ni the secret, to je beseda, ki vrača nasmeh na usta. In če vam kaškšen težek človek prekriža pot, never mind the grinch, fuck em, pojdite naprej, ker vas niso vredni. In če vas teži neuslišana ljubezen, tako kot mene na vsake kvatre, se nabašite s čokolado, prespite, stuširajte slabe misli in nadaljujte z glavo pokonci. Predvsem pa potrebno je stari pustiti simple, čim manj kompliciranja in dolgih odgovorov. Keep it simple pa Supergood, lepa reč:D
Plus tale komad...goodtimes indeed!

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža