Katschi

Je prav fletno avstrijsko smučišče. Lepe široke in dolge proge, fajn zrihtane, zakon sneg, prjazni holcerji, prijetno moram rečt. Celodnevni izlet se je začel z vstajanjem ob 6h, potem pa hop iberhoze gor, pljusk vode v obraz, čaj, sendviči, pobrat vse udeležene in via Osterajh. Prihod malo pred deveto in nato gasa na sneg. Prevozili smo vse smeri, no skoraj vse, ter se nato vozili vse do 16h. No vmes kratka pavza za apfelstrudel z vanilien kreme, obvezno in nato dalje. Gužve ni bilo, večino obiskovalcev pa slovencev. Nazaj grede pa na pico, da pridemo k sebi. Smučišče mi je res všeč, tako da bomo še kdaj zavili v to smer. Ekipa super, pomoje sem največ jamrala jaz, ko so me že pošteno pekle mišice. Drgače pa nasmeh na obraz, ker na snegu se nimaš kaj mrščiti. Super mi je tale smučarija, občutek napredka, predvsem pa je pomembna nasmejana družba in izleti na svež zrak. TOP :) skoraj tako kot sedenje v zalivu ob morju, gledanje sončnega zahoda in pivo v roki...

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža