Špica Badminton Turnir 2010

Končno je prišel dan obračuna. Konec besedičenja in velikih obljub. Pokaži kaj znaš, lopar v roke in na igrišče. Prijavilo se je 9 igralcev, ki smo več ali manj redno hodili na treninge. Prva štirica je bila po žrebu že vnaprej predvidevana, le za mesta so se morali zmeniti. Tako je naslov grandmasterja ubranil David, ki bo poleg lanskega pokala, lahko postavil še letošnjega novega. Letošnji si nekaj posebnega, saj so ročno delani in dejansko zgledajo nekaj posebnega. Drugo mesto je ostalo v družini Sakelšek, in sicer si ga je namahal Simon. Tretji je bil Aleš, ki spada tako kot četrti Nande, v kategorijo stare šole in lepe igre. Potem pa pridemo na vrsto mi kalimerčki. Za peto mesto sem se morala pomeriti z Urbanom, ki je najprej vodil, vendar je tokrat zmagal moj ego. Pač skozi zid ne grem, čez visoko travo pa. Tako, da sem zasedla solidno 5.mesto. Urbanu čestitam, za odlično igro. Sedmo mesto pa so si delili Mojca,Marjeta in Pero, ki so prav tako celo leto nadgrajevali svojo igro. Sezona je bila odlična. Brez večjih poškodb, polna smeha, včasih tudi kratke jeze, vendar se moraš naučiti tudi kako zgubiti. Neverjetno kako te lahko poraz ali zmaga, odnese do neke skrajnosti. Ekipa je bila super in treningi so potekali redno ter resno. Ena na ena za ego, dvojice za smeh in team building. Sedaj pa si lopar lahko malo spočije. V soboto imamo še en turnirček, ki bo bolj zabava in druženje, kot dokazovanje. Nato pa na mivko...volleyball opening s čvapi :D ajd dobro!

Comments

  1. Ha ha jaz se nebi hvalil na tvojem mestu.

    ReplyDelete
  2. sj se ne hvalim...povem tko kokr je blo, jz sm čist happy:D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža