Veliki projekti

...malo izkušenj z barvami. Ne, ne sm rekla rokavicam. Z golimi rokami bolje čutiš barvo in čopič. Z golimi rokami se v stiku s svojim delom. V bistvu sem jih pozabila natakniti. Poleg modrih rok, sem se na barvo nalepila tudi z lasmi. Ne sprašujte kako! Vendar modrega premena ni več...so pa modri nohti. Kako se bom tega losala. Nisem se vdala...delo je končano, vendar imam problem še s sprejom. Preredek in kaplja. Jebemtiš....No projekt ima vsaj moj dotik, osebno noto, kapljico potu in delček kože. Razrečilo je moj parfum in iz ure v uro sem bolj podobna smrkcu. Modra so tudi tla garaže, tlakovci, pipa, umivalnik...hvala ker vprašate, ne pes je ostal svoje barve, se je pravočasno umaknil v hišo.
:)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža