Family time

Familjarna nedelja je pojem in aktivnost, ki se jo v naši družini gremo bolj manj kot več. Preprosto ni časa dobit vse skupaj, pa čeprav smo samo štirje, no v zadnjem letu 5. Kar je kar fino, Jurček ma punco, mi pa se ne pobijemo med sabo iz vljudnosti. Hehehe ne saj ni tko hudo. Sama sem že večkrat rekla, da velike familje meni niso znane niti ne po okusu. Zadosti so mi 4, oča mati in brat. To je vse kar rabim. Oni me poznajo, znajo odnehati ko vidijo da nima efekta, znajo mi pusti svoj mir ter edino oni me lahko spravijo v vse skrajnosti in jih imam neskončno rada. Torej...včeraj smo se napokali v neue das auto in jo mahnili na kosilce v gorenjski konec. Končali smo na Bledu in zganjali turizem. Le tega se jaz res ne znam it. Pohajkovanje med trumami turistov s sladoledom v roki in ogledovanje stojnic. Jamranje nad gužvo in upočasnjen korak na nulo. Bled in Bohinj sta meni izhodišča za šport in ne sprehajanje. Gužvi se izogibam na daleč, ker ne prenašam lenih turistov, ki mislijo da so s sprehodom okoli jezera rešili vse probleme s holesterolom in previsokim sladkorjem. Bled me asociira na nočni tek in triatlon ter veslače. Bohinj pa na zimski Vogel ter poletno kampiranje ter odhode v hribe. Kemping mi je iz leta v leto bolj pri srcu in všeč mi je , ko se kup opreme veča in veča, čeprav zmanjkuje prostora v sobi.
Torej, kje je že rdeča nit? Aja...ja familja time je vsake toliko časa res super. Nadoknadiš izgubljene pogovore zaradi vrtinca vsakdana, dobiš zastonj razvajanje in dozo smeha. Včasih moraš v nedeljo preprosto imeti nedeljo, ker paše :)

Comments

  1. uja usaketokčasa paše da je nedela kot nedela :)
    franca lepu s tu napisava:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža