Kamsport - vikend športa in zabave

Teden zaključujem v postelji z laptopom v naročju, pico v roki in kozarcu limonade. Šele danes sem uspela pridi do počitka in prostega popoldneva. Za mano je teden poln športno obarvanega dogajanja, druženja z ekipo in presenečenj. Naša pony avantura na morje je dobila medijsko podporo. Po zaslugi naše Mire smo se znašli v intervjuju na radiju 1. Ponavadi sproščena, sem po dolgem času občutila tremo in tresoč glas. Čeprav je potem pogovor stekel gladko. Enkratno je, ko nek skupinski projekt, sklenjen čisto naključno, dobi takšno ogromno podporo javnosti in prijateljev. Motivacija za vse nadaljnje nore ideje. Odvil se je tudi službeni paintball, od katerega še danes zdravim modrice. Desna roka ima ogromni hematom on odbojke. Leva roka je našutirana od barvastih metkov, nog pa ne bi omenjala. Po žuru v petek, sem v soboto imela štafetni nastop na Triatlonu Kamnik. Prvi triatlon. Moj vložek v igro je bilo 10 km kolesa. Živčki so peli že zjutraj ter se razdražili med čakanjem na tekmo, ki je bila prekinjena zaradi napake v ogranizaciji. Plus to, da se je nad nas zgrnila poletna nevihta. Načeloma nimam nič proti ohladitvam, vendar ceste so zaradi dežja močno drsele. Komaj se je tekma začela, že je pritekla Sandra iz bazena. Panika, hitra menjava čipa in hop na kolo. Dež, luže, drseči ovinki. Vmes, ko sem lovila brata, ki je ravnotako tekmoval, sem odletela na enem izmed ovinkov. Puf je zmanjalo pedal, malo po riti malo nogah, nazaj na kolo, popravit ketno in dalje. Pa so šle dragocene sekunde, čeprav sem pred konkurenco še držala prednost. Velika podpora navijačev, ti da nadčloveško moč. Med lovljenjem sape in strahom pred izgubo prednosti, sem divjala kolikor so pač dopuščale razmere. Pridem v cilj, krog teka in predaja čipa. Žal nam je na koncu zmanjkalo 12 s prednosti in smo punce bile odlične srebrne. Bravo, še enkrat pohvale za super navijanje in ekipi za odličen teamski nastop. Čestitke bratu, ki je bil četrti in le za las izgubil boj ta tretje mesto. Njegov prvi triatlon, v konkurenci s klubskimi profesionalci. Bravo! Po podelitvi sta se odvila dva koncerta. Ob tem smo seveda tudi nazdravili, kar se je zavleklo v noč in zgodnje jutro. Ni manjkalo novih norih idej. Ob pomanjkanju spanca, smo danes v nedeljo ob 6h že odšli nazaj v mesto pomagat na prijave pri maratonu alpe. Angora oči in bela majica, odlična kombinacija v sončnem nedeljskem jutru, ko mamce odhajajo v cerkev. Vendar je pogled na množico koles in fantov občudovanja vreden. Lahko rečeš le srečno. Ko smo jih pospremili v štart, smo z zadnjimi močmi odšli na kavo. Ob prihodu domov sem v momentu zaspala. Enostavno ni bilo več energije. Popoldne sm si vzela na off. Rahlo me bolijo meča, noge imam pobuškane z modricami, rit opraskano in na desni roki ogromni flek. To pa šport naredi iz človeka. Proti večeru sem na vrvico pripela psa in sva šli na sprehod v gozd. Refleksija. Enkratni občutki, utrujenost od športa in spobude, motivacija za naprej, veselje ob misli na prijateljsko ekipo, ki te podpira ter sreča, da imaš takšne ljudi ob sebi. Družina, ki aktivno sodeluje v tvojih podvigih ter medsebojna vzajemnost. Jutri pa nadaljne priprave na tekaško nočno 10ko. Go for the gold said a friend of mine. xoxo

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža