Šiba bike

Ustaljena praksa Špica teama so poleg ponedeljkove odbojke tudi kolesarski torki. Nekaj sem jih preskočila, nekaj zamudila, ampak včeraj sem končno našla rešitev za transport kolesa v LJ. Načeloma se mi upira ideja kolesarjenja v ljubljanskem koncu, ker sem doma pod kamniškimi alpami in se mi krasni tereni odpirajo le nekaj kmjev od doma. Vendar družba je družba, turca je bila začrtana na privlačnih 35 kmjev in moja lastna ideja je bila "dan brez avta!". Torej zjutraj sem najprej odtekla 3 kmje za prekrvavitev, nato odsedela 2 urci za compom, se odpravila proti železniški postaji ter zmenila za odvoz kolesa v LJ. Casual torek, kolo in ruzak s kolesarsko opremo. Lahko bi šla s kolesom tudi v LJ, vendar prešvicana pa tudi ne morem biti na jobu. Slovenske železnice so prijazno naložile kolo, poleg tega pa mi ga še niso računal (na lepe oke :)). Bravo, tako kot Drago iz Kopra zna presenetit tud štepar na kamnčanu. Torej ob 16.00 je bil štart iz Črnuč do Tacna in Smlednika. Vzpon na grad, fotošuting ter bridka ugotovitev, da so vse prejšne slike le pobožna želja ( nova kartica ni registrirala motivov, tuff luck). Iz grada hop dol do Vodic in Most, čez Komendo do Kamnika in pod tuš. Turca, ki je primerna za vsakega kolesarja. Prilogodili smo se tudi tistim z malo manj kondicije. Vseskozi smo se uspešno umikali dežnim oblakom, ampak na koncu smo bili vseeno vsi eko oprani na 20 stopinj. Ehh kaj pa nam je malo vode za vratom:) Upam da bo naslednji teden kašn večji vzpon s kako kozjo stezico, da pridem s fotrovim gorcem in probam ostati cela. Drugače pa se sproti učim tudi teorijo o specialkah in mam namen nardit previh nekaj 10 specialnih kmjev, da vidim če je ta roady scena sploh primerna zame. Hitrost, ki jo lahko razviješ je svojevrsten dosežek, vendar gozd še vedno kraljuje s svojo naravo, potkami in skalami. Kolo rox :)

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža