Bike turce

Vikend vikend vikend...prepleten s tolikimi različnimi dogodki in scenami, da se mi kar smeje. Trenutno ležim na ležalniku, pihlja veterček, čez ograjo gleda Lana, moj pogled pa počiva na mogočnih gorah. Kako so lepe v poletnem soncu...
Torej v petek smo se ustavili na Kranjski noči in se prepustili zvokom Lovšina, Kreslina in Nietov. Kranj in njegova energija, posebno sproščena in zanimiva. Kranjčani so mi bili vedno malo posebni, ne negativno, vendar njihov naglas jih naredi še posebej prikupne. V soboto sem se spravila na gorsko kolo in v hrib. Ker sem dopoldne presedela za compom zaradi diplome, sem v popoldanskih uricah šla nabirat energijo v naravo. Cilj Šenturška gora, osvojen itq. Zvečer druženje na trnfestu. Danes sem končno sprobala specialko. Uf...ja res je kar pravijo. Specialna pedala, specialna balanca, specialna drža in prestave. Na začetku sem skoraj odsekala rondo v Podgorju, ker sem not pripeljala 40 na uro. Za začetek sem se morala navaditi balance in prestav, potem pa je letelo. Brez problema, gor dol, še še še. Ni ovir, bremze so odveč. Končno sem jaz prehitevala kolesarčke, in to suvereno. Ta lahka zadevca res leti. En dva tri sem bila v Preddvoru, potem pa puf nazaj še čez Vodice. Lepih 60 kmjev. Prišla rahlo utrujena od vetra in sonca pa tudi od drže. Specialka je od očeta, zame je prevelika in več kot 2 uri bi težko zdržala. Ampak za okus je bilo ravno dovolj. Dovolj, da vem kaj bo enkrat v moji lasti. No nedelja je sedaj pri koncu...začela se je z budnico on 7h zjutraj, mačkovim darilom v kopalnici (mrtva miš), zamaknjenim prebujanjem do 12 in nato kavo. Narobe svet, ampak bolj je na glavo bolj mi je všeč!

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža