Juriš! 2010

Uspelo nam je...seveda v tem ni bilo dvoma, šlo se je le za čas, ker Juriš na vršič je le tekma :D Ah ne, važno se sodelovati, čeprav sem tekmovala kot rezerva pod imenom Luka. Med rezulati vidim, da je bilo prijavljenih samo 72 punc, med temi bi bila s svojim časom cca 48. Ja nč, naslednji let ornk priprave na dirko, brez rezerve :)
Pogoji so bili odlični, goody bag je bila bogata, navijači super, smeha polno, razgled fantastičen in v kolikor sem v začetku omahovala, ne ni mi žal! Super občutek je ko osvojiš klanec, čeprav mi je dvakrat skoraj zmanjkalo prestav. V kolikor sem si prej želela specialke, imam sedaj malo manjše želje, ker z drikalcem pa v hrib pogorim. Ekipa je bila super, hkrati pa sem si oči napasla na vseh lepih okvirjih, khm ja pa tudi lepih moških ritkah, ki so švigale mimo mene:P Tisti prvi so preveč zagrizeni, druga runda se že heca...takšni so najboljši, morda mi naslednje leto uspe, da bom tudi jaz že šibala dol, ko bodo drugi šele na pol. haha pobožne želje, muskfibra sicer ni, boli pa malo rit...ja rit ma tud mišice :) Ta post ima velikrat omenjeno besedo rit...dost o tem pa lepo nedeljo, ali tako kot pravita slon in sadež "u rt te mam!" :) xoxo

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža