Tekaške priprave

Okoliške tekaške poti so polne tekačev, približuje se Ljubljanski maraton. Ena izmed množično obljudenih tekaških prireditev, nekak zaključek sezone. Čeprav nihče zares ne neha, le zniža frekvenco treninga. Pred mano je prva 21ka. Ha...kako v glavi postaviš to številko za cilj je nekaj nenavadnega. Vse je v glavi. Zaveš se, da potrebuješ neko pripravo, kar na suho ne bo šlo. 1oka je drugačna. Po vsej kilometrini je 21ka očitna izbira, enkrat je treba prebiti led. Torej sem se po nekem naključju pridružila lokalnemu triatlonskemu klubu pri pripravah. Sama si definitivno nikoli en bi pisala takih treningov, ker a) ne vem kaj delam in b)sama sebe ne znam mučit. Ja imam neko osnovno tekaško znanje ter kar nekaj pretečenih kmjev. Prva sprememba letos je ura in hr monitor. Štetje kmjev, časa in pulza je prelomnica v moji tekaški zgodovini. Ne vem kako sem lani zdržala, brez nje sem izgubljena. Druga stvar, ki se je zaveš je, da potrebuješ par dobrih superg, če imaš rad svoje sklepe ter nekaj kosov funkcionalnih oblačil, da se izogneš prehladu. Trenutno se zavedam in učim tehnike teka. Fascinira me, koliko dejansko lahko tečem ob pravilnem pulzu, kako se prenaša energija iz zamahov rok na noge ter obratno. Pomen raztega in učinek tistih kremc res pride do izraza. Hja človek se vse življenje uči. Pomen hrane je že drugo poglavje, o tem drugič. Priporočam vam, da včasih analizirate vašo tehniko, uvedete majhno spremembo, ki lahko naredi velik napredek. Všeč mi je, da sem pri tej skupini. Vsakič zvem kaj novega in vsak nasvet je dobrodošel. Včasih sam ne zmoreš koraka naprej, ob skupini je to lažje. Bigger, faster, stronger. xoxo

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža