Ready or...

Jutri takle čas bomo že v LJ na štartu. Živčki delajo že danes. Po eni strani naj že bo, ker bo v 2h vsega konec, po drugi pa aaaa čemu sem se prijavila. Od službene ekipe nas je letos rekordno število na 21, razen bratov Sakelšek. David je poškodovan, Simon pa ni dovolj treniral. Tako je šla interna konkurenca. Ostane le še Mare, za družbo in spodbudo. Od triatlonske ekipe pa sem se raje malo oddaljila, ker debate o gelih in sodah bikarbonah mene malo znervirajo. Nekak podoben občutek kot če pred izpitom poslušaš razne napotke in nakoncu dvomiš še v to ali znaš sploh pisat in brat. Vem da zmorem, če bodo noge lahke, publika odlična in kakšen spobuden tekaški vzlik, bom zborbala en soliden čas. Cilj je cca 2h, štartala bom nekje v zadnji coni in potem probala ujeti svoj tempo. Upam, da se ne pustim zmesti, ker ponavadi na hitro potegnem in me potem skuri nekje napol poti. Vsaka minuta pod 2h bo uspeh. Mojih privh 21 gre za preživetje, čas bomo lovili drugič. Želim le uspešen uraden zaključek sezone, da se potem vrnem v rutino teka. Tek za dušo in čiščenje glave vseh dnevnih nebuloz, ki ti jih tupijo čez dan.
To majico smo dobili vsi na 21 in 42km. Jabolko spora...kaj narediti ko plačaš 21 in potem presedlaš na 10 ter dobiš navadno bombažno majico? Napizdiš osebo, ki ti je prinesla štartni paketek. V tem primeru mene. Včasih se ti res malo za mal zdi, ko skušaš 20 ljudi spravit na event, kjer ponavadi nikoli ne gre vse po maslu. Vedno ista zgodba, i should have known better.
Prav tako smo včeraj navijali za Olimpijo v Hali Tivoli. Na hokeju nisem bila že celo večnost, vendar definitvno bom še šla. Super tekma, premagali Salzburg s 4:3. Se kar dobro počutim v vlogi navijača, čeprav sem zelenc v tem :D
Pa lep vikend...ole!!

Comments

  1. majca je TŠ! paše ti :)
    valda bo šlo, boš kr poletela do cilja.. nek na pol poti bomo mi.. za svaki slučaj z geli, sodobikarbono, bananami, piškoti itd..
    "olimpija v mojem srcu si ti, ajde zma-agite!" :D

    ReplyDelete
  2. ahahaha vrhunec večera "djmo djmo gol"!
    Tnx pol pa na vrček piva, on me seveda za zveste navijače;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža