Umetnost tatujev

Tatuji so precej razširjena oblika permanentne poslikave telesa. Ima ga že vsak gozdni Joža. In dobila sem ga tudi jaz. Moj problem je bil taptu, tatu ki naj bi po določenem številu let izginil. No, izginila je le črna obroba, barve pa so ostale. Tega je sedaj 12 let. Črna je izginila pred 5 leti. Razlog? Kozmetičarka je barvne odtenke nanesla pregloboko in posledično ne bi izginili nikoli. Ostala je le barvasta packa, nekaj zmajček, sedaj izbrisan bacardi znak.
Par let sem iskala pravi motiv in se spraševala ljudi koga priporočajo. Eni mojstri so nesramni, eni delajo v dveh delih, eni so nedosegljivi, drugi predragi, tretji šlampasti. Glede na izkušnjo, sem hotela nekoga, ki ima reference, ki je po duši umetnik in kateremu lahko zaupam nekaj, kar bo do konca na mojem telesu.
Šla sem k umetniku nedaleč stran iz Kamnika, saj sem njegove reference nabirala že par let. Končno sem ga dobila na telefon in sva se zmenila za rok čez dva tedna. Huh tako hitro. No pa dajmo. Odločena, kaj želim prekriti in s čim.
Motiv sva malo popravila in dodelala, izbrala pravo velikost, določila barve. Nato je zapela mašinca. Huh, to pa kar malo boli. No po dveh urah me je bolelo še bolj. Ko pade koncentracija, bolečina naraste. Ampak se je splačalo potrpeti. Sedaj na moji rami sedi večna mojstrovina. O prejšnem motivu ne duha ne sluha.
Pravijo, da je za tatu vredno premisliti kaj želiš, saj bo vedno tam. Če ga nekdo zajebe in ga daš odstraniti, bo tam brazgotina. Znak, da je vedno bilo nekaj tam. Zato se resno posvetujte sami s sabo, da ne boste lastnik kakih neumnih pismenk ali japonskih krapov, katerih pomen ne veste. Ampak glede na vse kar si ljudje tetovirajo...
Moje želje so sedaj izpolnjene. Mašinca me zaenkrat ne bo več videla. Včasih ljudje malo pobezljajo po enem tatuju. še še še. Že s tem motivom sem imela toliko dela. Tako da...dokler ne najdem nekaj resnično vrednega, je moj telešček done.
Je pa to svojevrstna umetnost. Človeška koža je krasna. Mehka in žametna. Poslikava je lahko le pika na i. In ljudje jo morajo znati nositi, ponosno. In morajo znati pojasniti zakaj jo imajo, bistvo.
Sedaj imam malo oddiha od športa, dokler se ne posmuka stran odvečna koža poterm pa nazaj na treninge. tekaška jesen obeta.
Rgds

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža