Ski laufen

Lani smo probali, letos končno kupili celotno opremo. Svoje palce in smuče, čevlje imam že od prej. Kar dolg projekt je obsegal: ocena celotne ponudbe glede na kvaliteto in ceno, primerjavo svojega znanja s primerno opremo in groba ocena frekvence početja tega športa. V vsej tej zmedi so se tote fisherce zdele še najboljša opcija. Nekoč ko bom na pol profi, si bom kupila tiste drage norveške, do takrat pa bodo tele čisto odlične. Čaka me veliko kmjev tehnike in upam da čim manj padcev. Vesela sem, da sem dobila kar sem iskala. Upam da zima sedaj ob otoplitvi ne bo kar zginila, ampak da bo vsaj še do konca marca dovolj belih površin. Bistvo celotne opreme je, da so palce dovolj velike in da so smuče dovolj trde in visoke. Ostalo je trening. Opravila sem tudi prve 4 letošnje kmje brez ure po tople soncu. Sledi pa povečanje obsega tekaškega treninga, ker je tekaška kondicija enaka nič in zimske dni so pustile kak kg viška okoli trebuha. Zaključek: treba se je spravt v kondicijo in pogon. Pa začnimo.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža