Winter edition


Tokratni Ljubljanski maraton bo v zimski preobleki. Iskreno si ne predstavljam kenjicev v tem vremenu, v bistvu se mi kar malo smilijo. Vključno z mano se bo zagotovo kdo vprašal ali se mu splača reskirati prehlad. Po drugi strani pa tečemo tudi čez zimo in se vsi počutimo odlično, le malo več pregovarjanja samega s sabo je potrebno. Sneg ok, upam pa le da ne bo deževalo, ker veter/dež/sneg kombinacija pa mi ravno ne diši. Ta dogodek se je z leti razvil v mega event. Sedaj se ga udeležujem že četrtič in še nikoli ni bilo toliko ljudi. Do nedelje poteka cel sejem športne opreme in včeraj, ko sem šla po številko, sem se res zamislila nad dejstvom, da postajamo tekaški narod. Toliko ljudi, vseh oblik in višin, toliko tekačev. Moj cilj za naslednje leto, ker letos pač ne gre, je ena 10ka po 50min in ena 21ka. V glavnem mi pašejo 10ke in te želim izboljšati. Se vidimo na štartu...in cilju!

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža