Veterniarske

Torej z njimi imam slabe in dobre, včasih super izkušnje. Torej moja kužika je stara 10,5 let in ima kar obsežno kartoteko:
  • Napad rotweilerja pri 7 mesecih (operacija zadnje tace plus počena medenica)
  • Sterilizacija plus odstranitev mlečnih žlez
  • Obraba prvih tac 
  • Operacija kolena zaradi počene križne vezi
Nekaj smo zdravili v LJ, nekaj v Škofji Loki, tole zadnje v Topolščici. Če ima vaš pes kakršne koli ortopedske težave priporočam Topolščico. Zadnje čase sem večkrat tam kot kadarkoli prej oz. tam sploh še nisem bila. Zanimivo je, da so veterinarske čakalnice toliko bolj prijazne kot človeške. Vedno steče kakšna debata/menjava izkušenj ter želje za uspešno zdravljenje. Tega pri ljudeh nikoli ne srečaš oz. če že kdaj hočeš kaj govoriti, te hitro grdo pogledajo. Se ne trudim sploh. Ok zadnjič pri zobarju je bila prijetna izkušnja, vendar govorim o tem kako se ljudje z živaljo drugače obnašajo kadar so sami. Sicer sem sama glede teh pregledov vse prej kot "močna". Meni se vse smili, vsako javskanje, bevskanje, še posebej moje princese. Zanimivo je tudi, da še vedno gre v sama od sebe v avto, čeprav ve da greva k veterinarju  Zmeraj se rada pelje, čeprav zadnje čase pristane ali v ambulanti ali pri frizerju. Enkrat me bo mela dost :) Zadnjič sem peljala hrano v zavetišče, tiste rjave učke skozi kletke, srce pokajoč prizor. Pomagam kakor lahko, tudi to nekaj šteje. Če vsak nekaj da pa se zadeva počasi reši. Druga plat veterine pa je tudi obravnavanje težko bolane ali stare živali in njen konec. Ravno danes se je to zgodilo, usmrtitev starejšega psa. Boli. Vem ker smo dve leti nazaj tudi uspavali našega 16 letnega ovčarja mix, zaradi odpovedi organov in nog. Boli in boli vsakič, če samo pomislim...Ampak treba gledati pozitivno. Pomembno je, da imate za svojo živalco izbranega dobrega dohatrja in tako ubežite kaki slabi izkušnji, vaša živalca pa bo zato bolj srečna in zdrava. Na koncu pa...čim manjkrat ste tam bolje je:)





Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža