Kdaj tečete?


Ob sončnih dnevih se je začelo tudi prebujanje športnih aktivnostih. Tudi sama grem vsak drug dan potrenirat. Bliža se tek trojk in še polno nekih družabnih tekaških eventov. In kdaj se vam zdi, da tečete najbolje? Zjutraj, zvečer? Takoj po službi?
Včasih se vprašam kako se lahko to tako razlikuje. Zadnjič sem se med vikendom odpravila na tek že dopoldne. In namesto lahkotnega jogginga, spočita od dobrega spanca, je vse skupaj zgledalo bolj klavrno, hkrati pa sem se vlekla kot neka brez energijska megla. Velikokrat zjutraj zrem s terase na sončno jutro in si govorim, kako bi bilo dobro sedaj it tečt....pa potem obračam cajtng naprej. Enostavno sem zjutraj za tek totalni dizaster. Razen za tekme, takrat adrenalin naredi svoje. Ampak zjutraj rabim nekaj časa, da se zbudim in če sem frej najraje bluzim po svoje. Sama se najbolje počutim ko se dan poslavlja, sonce zahaja, se vse skupaj umiri in ob teku razporedim svoje misli. Po službi rabim pol ure mira doma - meditacija ob kufetu. Zvečer imam tudi največ moči in volje, da naredim še nekaj zase. Plus še spanc je potem bomba. Vsak po svoje in res je - važno, da se miga!

Comments

  1. Kadar imam čas :-)
    Poskusila sem s teki zgodaj zjutraj (predvsem poleti, seveda) in mi je šlo v redu.
    Sicr pa je ritem tak; med tednom po službi ali proti večeru naj sem še tako utrujena, tek mi da nove energije), med vikendom ponavadi dopoldne...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža