T4M




To soboto sem prvič tekla na Teku 4 mostov v Škofji Loki. Prvi poletni tek letos, prvi z dobrim vremenom, čeprav je nakoncu bila že noč. Ampak bolje, da je noč, kot da to sonce sije v faco. Torej na kratko:
- start 21.00
- okoli 850 tekačev
- cela proga navijačev!!! kaj takega :) sem se počutila kot superstar.
- precej soparno in vroče, ampak meni totalno ok (za take teke se je treba obleči minimalno - nekdo je tekel v dolgih   gatah?!)
- proga je kar razgibana in dinamična, kar je plus, ker ravne ceste so za žile rezat
- vode dovolj
- ob drugem krogu je zmanjkalo elektrike, zato so rezultati malce zmešani
- moj dosežen čas 54min
- moje počuje ob prihodu v cilj: ZAKON!
- na koncu pa radler, hamburger pa sem podarila svojemu navijaču!

Tale tek je res bomba. Sedaj komaj čakam še Beljsko kremšnito. Pogrešala sem tudi kake vilčke okoli vratu, lahko bi dali kakšen spominek okoli vratu, drugače pa superca. Treniramo naprej.




Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža