Vikend diagnoza



Zadnja dva tedna se mi vleče težava z gležnjem (otečen, negibljiv, predvsem sprednji del). No sedaj se mi je zadeva naselila še v koleno, medtem ko gleženj že jenja. V gležnju imam vnete kite in ovojnico, v kolenu nimam pojma. Nekaj imam tudi na golenski mišici. V bistvu ne razumem točno zakaj je do tega prišlo, ker sem že bila precej bolj aktivna kot sedaj, ampak očitno je desni gleženj precej bolj občutljiv na določene gibe, ki jih izvajam pri plavanju. Zdravilo je počitek, hlajenje in določena mazila, ki delujejo protivnetno. Od vsega ležanja me boli še vse drugo. Poleg tega sem si ob vsem tem času postavljala diagnoze preko googla (ne priporočam). Kot hipohonder vedno pridem do slabih zaključkov. Ni vse tako črno kot pravi google. Res pa da trenutno zgledam precej slabo in bo preteklo še nekaj vode predenj bo vse ok. Ampak potem se pa ne dam. Gibanje je res ključ do zdravja. Čeprav moraš včasih imeti prisiljen počitek. Ponoči spim v hlapih arnike, podnevi se stiskam s hladilnim gelom ter vztrajno mažem z žavbicami. In vse kar si želim, je skrčiti nogo, oh kaj bi dala za ta feeling.

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža