Bazično


Zadnje čase se precej ukvarjam s svojim zdravjem. Zaključek je: Hrana te zdravi ali pa ubija. Mene zadnje čase ubija. Moj imunski sistem se je odločil, da bo napadel moje sklepe. In zadnje mesece se na novo učim kaj je zame dobro in kaj ne. In na novo odkrivam vse resnice in mite. In najbolj ironično je, da me vsak terapevt ali zdravnik vpraša če sem bila kaj bolana, poškodovana, pod stresom...in dejansko ne. Zadnjih ne vem koliko let sem imela le prehlad, poškodbe ne, stres v mejah normale, ne vem od kod sedaj to. In na koncu je na tebi, da narediš vse kar je mogoče. Trenutno se borim, da ne pristanem na nekih agresivnih zdravilih in še bolj poškodujem svoja ledvička. Dejstvo je da na avtoimune bolezni uradna medicina nima odgovora, zdravi le simptome. Alternativa pa lahko pomaga. Če se boš ti odločil, da ji pomagaš. kako bo pri meni ne vem. Upam na najboljše. Na koncu mi lahko še vedno lahko dajo tablete. Stay positive i say! Vam pa svetujem čim manj bele moke, cukra, procesirane hrane, tudi kravjih izdelkov (manj ne nič) in čim več raznolike prehrane. Mene vsaka pregreška stane, upam da se rešim zdravil.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža