Fizioterapija našega zdravstva


Je precej žalostna. V zadnjih dveh tednih me ni nihče vprašal ali pogledal kako dejansko zgleda moj gleženj in koleno. Delo terapevtov v zdravstvenem domu je dejansko naročanje ljudi ter priklapljanje na mašine. Nihče niti ne pogleda, vpraša ali svetuje. Če bi hodila samo na to bi še danes imela slonji gleženj. Tako da rešujem svoje zadeve privat in vrjemite, da zadeva zgleda precej drugače če si nekdo vzame čas in ti razloži zadeve. In hkrati pokaže kako si lahko pomagaš tudi sam. V ZD pa nihče razen ene punce (pa še ta je tam piše diplomo in dela prostovoljno) ne mrdne nič. Edino ona si je vzela čas in mi gležen tudi dobro premasirala. To se je zgodilo natanko enkrat. S tem da sem morala terapijo z ultra zvokom dobesedno sforsirati, čeprav imam srednjo obravnavo. In resno razmišljam, da jim bom naslednjič tam povedala če kdaj koga tudi vprašajo kako kaj njegova poškodba? Grozno. Namesto, da bi zadeve dobro sanirali in pozdravili, jih samo vlečejo v nedogled in ljudje se vračajo in vračajo, nezadovoljni. Na mašine lahko tudi jaz priklapljam. Hkrati ne duha in sluha o kakih tejpingih in podobno. To je kar dobiš za to, da vsak mesec daješ gore denarja za državo in zdravstvo. Srečo imaš, če se vsaj zdravnik zavzame zate in te pošlje kam na pregled. Meni je mojo diagnozo povedala terapevtka, h kateri sm šla privat. Poleg tega je najlažje zdravt upokojence, ki se vodijo kot ovce in nihče ne ugovarja. Ampak ker imajo oni čas in težijo, jih vodijo od ene mašine do druge, hkrati pa so vsi tam že ob 7h zjutraj. Ne vem kje je logika, da ljudje ki delajo, dobijo ure sredi dopoldneva, upokojenci pa zjutraj. In ne...nimamo vsi bolniške. Mislim da bo treba mal jezik ogret. Jaz pa že tretji teden sedim na kavču, listam po forumih, kupujem žavbice, povijam arniko in zelje na sklepe ter mečem denar za pravo fizioterapijo. Damn you health system. In reskiram dragocene ure za 15 min elektro stimulacije na nogi, ki pomaga toliko kot lekadol pri vnetju sklepov. NIČ. Ne vem zakaj je to protibolečinsko? waste of time and money. Toliko. Sem mogla dat na plano moje razočaranje. Če bo pa kdo mel vnete sklepe pa me lahko vpraša za nasvet. Moj parfum: metol...mmm haha.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža