Z kot zebe me



Prehodna obdobja imajo to slabost, da če si oblečen preveč zgledaš smešno in če si premalo te zebe. Mene zadnje čase skos zebe in komaj čakam otoplitev. Tistih mojih 25 stopinj, kjer si na soncu grejem kosti. In medtem ko drugi švicajo, je meni ravno prav. Včeraj sem spet oblekla mojo light puhovko, ostali pa v kratkih rokavih. Ja če bi mi bilo vseeno za poglede drugih bi še vedno nosila kosmate ugg like shoes. Zato ledeni možje in vetrovna zofka, naredite hitro kar imate za naredit in naj pridejo sončni dnevi. Do takrat pa upam da zdravila primejo in se bom lahko podala na daljše sprehode. Če ne z leti pa s tableti. Moje zdravje še vedno stagnira. Upam na boljše čase. Poletne dni :) V teh mescih bom nadoknadla za vse zamujene obiske pri zdravniku. Včasih si mislim, da bi bilo boljše če bi bila vsak let ene 14 dni bolna, kot pa tole sranje ki se me je lotilo sedaj. Tako, da sedaj analiziram vreme in dnevne novice. Zamujam pa še s slikami s Prage. Bodite v cvetju in v toplih oblačilih.

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža