Lily lolo


Čeprav o kozmetiki ne pišem veliko, rada spremljam beauty bloge, kjer punce testirajo nove izdelke in priznam velikrat me dobra ocena povleče v nakup. Nadaljne raziskovanje izdelkov te pripelje do tega, da nekaterim ustreza, drugim spet ne in takrat se pač odločiš ali kupiti ali ne. Tudi sama sem imela nekaj zgrešenih nakupov, ki so se kar hitro pokazali na moji koži. Nimam tanke kože ali občutljive, vendar pa hitro pokaže kaj ji ni všeč predvsem z alergijskimi izkuščaji ali rdečino.

Ampak...nakup Lily lolo zaključnega pudra in podlage me je navdušil. Sama sem kar dobro raziskala vse skrivnosti popolne podlage, čeprav nimam popolne kože, ampak s temi pudrčki dosežeš res lepo polt če upoštevaš nekaj osnovnih navodil. Gre za mineralne podlage, ki do kože niso agresivne, dobro prekrivajo in dajejo naravni videz. Nič več razdražene kože, rdečice in podobno.

Moja rutina zgleda nekako tako: obraz očistim, vlažilna krema, primer, počakam da se vse vpije, mineralna podlaga ali BB krema, zaključni puder, zamah z bronzerjem, maskara in gremo v svet.

Seveda vsega tega ne vlačim na potovanja ali dopust, definitivno pa bo LL mineralna podlaga z mano namesto tekočih pudrov ali BB krem. Sicer sem trenutno naročila testerje podlage ampak odtenka warm honey in cookie sta kar prava.

Enkrat si bom naročila še kako senčko in rdečilo cherry blossom ali kaj v barvah breskve. Rozasti odtenki niso ravno zame.

Pod črto: LL se mi zdi super, meni izredno odgovarja, ima dolgo obstojnost, je naravna in ni testirana na živalih (velik plus).

P.s.: kako malo je potrebno da dobiš res lep videz s pravimi izdelki! Včasih me je kar groza, ko vidiš vse tiste fasade, ki so v poletnem soncu topijo kot sladoled. Imejte se rade, preverite kaj dajete nase :)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža