Naravna pomoč

Po vseh zavbah in mazilih, ki sem jih neuspesno masirala na svoje sklepe...po vseh mogocih napotkih sem koncno nasla resitev za svoje vnete sklepe. Vsaj mislim da je temu tako. 
Od mazil mi najbolje ustreza etericno olje rozmarina mesano s kokosovim oljem. Tudi moji kozi zelo ustreza kokosovo olje. Poleg tega ga uporabljam tudi v prehrani, poleg olivnega. Moram reci, da sem presenecena nad odzivnostjo telesa na to mesanico.
Telesu nudim tudi podporo bioresonance. Pocasi, vsak teden je bolje. 
Poleg vsega, telo tudi cistim. Kako? Jem zivo hrano, zmanjsujem mlecne izdelke in meso, povecujem sadje in zelenjavo. Tako preprecim nove strupe. Hkrati pa se cistim necistoc znotraj...z glino. 
Pomagam pa tudi vsem izlocalom...savna, vroce kopeli z bazicno soljo, gibanje.

Avtoimune bolezni so res najzahrbtnejse od vseh, ampak vsak mora najti svojo pot da se pobere. Zdravila, ki zavirajo imunski sistem res ne morejo biti odgovor. In nikoli ne ves kdaj te spet udari. 

Pri meni gre pocasi na bolje....na meni pa je da ostane telo zdravo in cisto. Torej je res....vsaka tezava in problem prinasa novo znanje. Predvsem pa je treba ostati optimist. In ja priznam, tudi sama sem se ze zjokala nad svojo usodo, ampak kam te pa to pripelje....fall down seven times, get up eight!


Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža