Zelisca

Ob gledanju nove sezone Gostilne in testu z zelisci, se vprasas ali smo res tako slabi ob prepoznavanju svezih zelisc? 
Sama jih bolj poznam po vonju kot videzu. Uporabljam vecino baziliko, origano, petersilj in podobna standardna zelisca. Setraj, timijan, majaron...vse raste na vrtu, ampak vedno znova sprasujem kaj je ze to. In kam vse lahko to dam. Zelisca so mi bolj vsec kot kaksne roze, zato imam naslednje leto plan da bodo moja korita zeliscna. No saj je ze letos tako ampak naslednic bo bolj doterano. Upam da tudi moje znanje. Jejmo z glavo. 


Comments

  1. Res bolj slabo poznamo zelišča, sem se tudi jaz to začela zavedati med gostilno. Sama priznam da poznam res samo tista osnovna. Sta pa moji najbljubši majaron in bazilika, ki ju imam kar na baloknski polički, ker vrta nažalost nimamo.

    ReplyDelete
  2. Vcasih je ze veliko ce poznaš osnovna in veš kje jih uporabljati, predvsem sveža. Bazilika je res kraljica začimb :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža