Zimski čas je čas za samoobdarovanje


In ker je zimski čas tudi čas mojega rojstnega dne, si bom za moj dan podarila tale simpatični podaljšan naslonjač. Že preizkušen v Ikea centru in moje telo pravi, da je ravno prav mehak, da me pod toplo odejo in skrito za kaminom nihče ne bo našel in motil. Dodan na wish list.
Ikea je moja mala šibka točka. Najraje sem tam, ob kakih čudnih urah, da je manj ljudi in več prostora za iskanje čudnih inspiracij.
Ker pa letos gradiva še kamin, upam da bo ostal še kak stotak za tega. Tako bo svet rešen...moški ego dobi kavč, Bubble obdrži jaboozo in jaz dobim tole pa daljinca. Zimski večeri bodo dobili nov pomen. In UPAM, da bom na njem ležala zmatrana od športa in ne od šepanja po štengah. Čeprav večkrat zjutraj še vedno zgledam slabše kot pokojni ata pri 93ih. Jutra res niso moj čas.

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža