Smeti

Zima je najlepša takrat ko pada sneg, ti ni treba v službo in je takoj naslednji dan sonce. Čez nekaj časa pride dež in začne spirati sneg. In za tem snegom se spet razkrije pokrajina, ki pa razkriva tudi vse smeti, ki smo jih odvrgli v sneg - če jih ne vidiš še ne pomni da jih ni. In prizor ni lep. Razni uporabljeni papirnati robci, škatle od cigaret, plastenke, pločevinke, olupki ali pa kar cela vsebina avtomobilskega pepelnika. In tam kjer se vsak dan sprehajam s psom je za cesto včasih res grdo. No pred časom so se smetem pridružile še pasje bombe aka drekci (se mi zdi da jih večina sedaj v urbanem okolju kar pospravlja - hura za pisane pasje vrečke za drekce). Nazaj k smetem. Mojmu bimbotu je cel žur, če najde prazno plastenko in jo potem preganja in nosi. Nekaj časa sem ga še odganjala, tako jo pa sedaj nese vse do doma, kjer jo jaz zamenjam za priboljšek in vržem v za to namenjen smetnjak. Če vsak dan odneseva nekaj smeti, bova očistila najino pot. Vrjamem da me bo kdo zamenjal za cigana, ker v moji zimski gozdni opravi nisem ravno primer za v javnost in znam z nabiranjem smeti in psom, dati napačen vtis, ampak najina pot bo za to bolj čista. In ja, včasih se mi res zdi neumno pospravljati za drugimi ter odkorakam naprej, ampak tiste plastenke in pločevinke mi pa res požrejo živce. Očitno še ni vseh zadelo recikliranje in znanje uporabe različnih smetnjakov. In pri reciklaži spet pride prav pes - mu daš večji kos kartona, ga scefra in ga skupaj odneseta v smetnjak. No, moji bralci zagotovo reciklirate in spoštujete naravo, kajne? :)
Pic by 100% Suzi

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža