Novi podvigi


Po poskusu teka na smučeh (ugotovitev da sem vse pozabila in gre vse po svoje), sem se odločila za nov podvig. Sredine plavalne urice. Tek na smučeh sem prestavila še za eno leto, smučarsko opremo pa dala na posodo mami. Hja, takih padcev res nisem doživela, ampak pri hitrosti ki sem jo imela lahko padem samo na hrbet v klanec.


Plavati sem nehala lani tak čas, ko se je vse skupaj začelo. Lahko bi rekla da začenjam, kjer sem končala. Zbrala sem skupaj vso opremo iz n predalov in danes popoldne bom videla al bom plavala granny style ali imam še kaj zametka v mišicah. Mišice kaj je že to? Mislim, da se še nikoli nisem soočala s tem kako pridobiti nazaj mišice. Kondicijo ja, ampak mišično maso pa ne. Nov izziv, nov podvig. Veliko trepljenja, veliko motivacije. V tem procesu jih zna tudi kdo skupiti če bo preveč bihten :) Let`s go. 


Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža