Zbiranje korakov

 Moj Samsung S5 ima vgrajeno aplikacijo, ki ti šteje korake. Na dan naj bi jih naredil 10.000. Ko dosežeš to mejo dobiš zlat kovanec. In ne vem kdaj sem ratala odvisna, ampak zdaj vsak dan hočem ta zlat kovanec. Slaba stran je, da moram povsod s seboj jemati telefon, kar ni moja navada, še posebej ko odhitim v gozd, ampak včasih ga pa le vzamem sabo in potem zadovoljno spremljam napredek mojih korakov. Torej dobra stran je, da te neka aplikacija res prepriča v rekreacijo. Čeprav je to pri meni pes, ampak ok, aplikacija je še dodatna motivacija. Lahko jo uporabiš tudi za druge aktivnosti, npr za kolo. No in če imaš telefon, lahko narediš tudi kako fletno slikco. Motivov kar ne zmanjka. Priporočam vam kak večerni sprehod, ko pade mrak ob kakem na frišno pokošenem travniku. Kako lepo diši. No razen če imate alergijo, potem vam tega NE priporočam :) See ya!

 

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža