Kamfest: Tek s feršterkerjem

Včeraj je na Kamfestu potekal že tradicionalni Tek s feršterkerjem na Mali Grad. Zabavni tek dvojic, katerih cilj je čim hitreje prinesti feršterker do vrha in nazaj dol do izhodišča. Pomerili so se tako gorski tekači kot random izzivalci in tudi punce in tuji udeleženci (Španija). Prava športna popestritev sicer glasbenega festivala. Poleg koncertov pa se odvijajo tudi filmski večeri, razne dejavnosti za otroke, prodaja unikatnih izdelkov pa tudi kulinaričnih dobrot.
Občinstvo se je kar razživelo in navijalo, čeprav se velikokrat zgodi da je sloveska publika precej zadržana v smislu "kaj bodo drugi rekli". Ampak tudi to se spreminja na bolje. Za takšne obremenjenosti na festivalih ni prostora, just be yourself.
Podpiram takšne dogodke in se vrnem naslednje leto.












Comments

  1. Mislim, da je tudi za te vrste sproščeno navijanje treba kar nekaj treninga.
    Sama sem na tekaških prireditvah vesela vsakega navijača. Ko pa sem bila sama v vlogi navijačice, me je bilo sram, da bi kaj vzklikala.. ampak z vajo... mi gre kar boljše.
    Isto velja za gledališče, koncerte itd... zdaj velikokrat med aplavzom vzklikam Bravoooo!

    ReplyDelete
  2. Ja v bistvu pomaga če je nekje blizu še kak navdušenec. Enkrat sem navijala na eni tekaški prireditvi na delu kjer res ni bilo veliko navijačev in sem jih začela spodbujat pa se je tekačem tako dobro zdelo, da se sedaj sploh ne obremenjujem več. Ko sem sama tekla vem da mi je vsak vzklik dal dodatna krila :)
    Mislim da je enako v situacijah ko nekdo vpraša "so še kakšna vprašanja?" pa smo ponavadi kar vsi tiho. Za kar mislim, da je narobe, potrebno je spraševati, tako steče debata in lahko dobiš veliko dodatnih informacij. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža