Na zimsko sonce

Letos spet ni prave zime. Sicer je nekaj snega, ampak se ob otoplitvi in napovedi dezja, vsi tresemo da pobere se tiste zadnje krpice snega. 
Podaljsan vikend sva zacela cez mejo in jo mahnila smucat na Katchberg. Kot prvo si je fajn zapomniti, da se ce res ni nujno ne ustavljate na pumpi na Hrusici. Midva sva to napako placala s pol urnim neplaniranim postankom. Guzva na blagajni, vrsta na bankomatu, wcju in pumpah. Noro. Nikoli vec. Vinjete prodajajo tudi tam kjer placas tunel. Avstrici sicer imajo cenejso letno vinjeto, ampak placas pa vse dodatne tunele, in to ne poceni. 
Kar pa se tice smucisca, je eden mojih najljubsih. Stane dobrih 5e vec kot Krvavec in ponuja neprimerljivo vec. Proge so siroke, dolge in dobro pripravljene. Naprave hitre in nimas obcutka o guzvi, ceprav so vsi parkingi polni. Koce so vse polne in delajo dobro. Davcnih blagajn ni. 
V glavnem odlicen dan na snegu. Danes cutim noge, ker sem vceraj delala po navodilih osebnega instruktorja. Res je ko pravijo, ali smucas ali pa se drajsas. Sem pa opazila da jih bolj malo zares smuca. Vecino bi narjaje vozili smuk ali pa veleslalom. Tako zvani kamikaze. Moji zavoji so se vedno kontolirani, ker se bolim padca glede na to da sem bila 2 sezoni out. 
Domov sva jo mahnila konkretno zmatrana. Pase duso privezati na belih strminah. 
Jodeli :)




Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža