Vreme nam kroji življenje

Vreme nas zadnje čase drži v šahu. V soboto sva hotela na Jezersko in je deževalo. Sva šla v Narodno galerijo. V nedeljo se zbudiva v dež in mavrico. Čez dan pohajkujeva na 12 stopinjah na obali. 
Južna primorska se že zavija v barve pomladi. Cveti mandelj, prebujajo se cvetovi breskve in češnje. Cvetijo narcise. Pogumni že obrezujejo oljke. Sonce v zavetju te že pošteno pogreje in roko na srce, kako sem rabila tople sončne žarke na obrazu.
Se mi zdi da me ta odsotnost sonca kar malce utruja. Zjutraj se vlečem kot megla. Nato s pomočjo kave oživim. Popoldne me šport še malce poživi, nato pa ko pade tema, padejo tudi moje veke. 
V ponedeljek se zbudim v sneg, nato dež. Torek isto. In nato se veselim sončnega vikenda in danes na prognozi že črni oblaki. 
Hvala bogu za določena suha obdobja, da lahko grem na tek. Sedaj sem se opremila za novo sezono. In vsakič gre dlje in boljše. Glavno pa je da grem, kar je v tem vremenu že osebna zmaga. 
V upanju na sončne in tople dni...









Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža