V boj proti klopom

Čas pomladi je tudi čas, ko se začne bitka proti nadležnim insektom. Psa najbolje in preverjeno zaščitim s Foresto ovratnico. Deluje celo sezono. 
Kadar debata nanese na cepljenje proti klopnemu meningitisu pa vedno povem, da sem odločno proti. Zadnje čase ta cepljenje oglašujejo kot da je to 100% rešitev. Nihče pa ne pomisli koliko ljudi ima stranske učinke in to trajne. Sama nisem nikoli imela klopov, pa sem vsaj 1krat na dan v gozdu. Cepila sem se iz dobre vere, da je to super preventiva, tako kot oglašujejo. En odmerek spomladi, en jeseni in nato artritis vseh sklepov. Vse sklepe na telesu sem imela okorele, rdeče, otečene in tople. Grozne bolečine. Dobila sem medrol in zaviralce imunskega sistema. In fasala alergijsko reakcijo. Odvrgla sem vsa zdravila in začela čistiti telo. Po 2 letih je sedaj stanje skoraj normalno. Počepam se vedno težko, ampak napram prej.... Telo si je opomoglo. In ko raziskuješ posledice tega cepiva vidiš kako hude alergije se lahko razvijejo in kronične bolezni, ki so trajne. Hkrati pa proti boreliji ni cepiva in je ravno tako ena zahrbtna bolezen. 
Zato se ne filajte s cepivi, ampak se zaščitite z zdravo pametjo, naravnim repelentom in preglejte vsakič ko pridete domov. 
Predvsem pa so malo otroci že tako zasičeni z obveznimi cepivi, zakaj bi jih cepili še z neobveznimi?
Vi ste odgovorni za svoje zdravje. Če se lahko zaščitite proti komarjem, se dajte še proti klopom. 




Na svetu je več vrst ljudi, nekateri se cepijo in so ok. Nekateri pijejo celo življenje in se jim ne zgodi nič. Kadijo pa nimajo raka. 
Drugi pa živimo zdravo, se cepimo in zbolimo za celo življenje. 
Ironija!

Comments

  1. V naših krajih je ogromno klopov in po vsakem sprehodu, sem kakšnega dobil na hlačah. Lani sem si v eni lovski trgovini kupil elektronski odganjalec klopov, ki si ga enostavno pritrdim na hlačni žep. Če deluje ali ne ne vem, toda dejstvo je, da od takrat še nisem dobil nobenega klopa.

    ReplyDelete
  2. Super, se jih da odgnati zagotovo!

    ReplyDelete
  3. I've used AVG Anti virus for a couple of years, and I would recommend this product to everyone.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža