Jesenska dilema pri oblačilih


Danes sem zjutri zmrzovala na poti v službo. Tudi prostori še niso ogrevani in spet sem se zahvalila mojemu "za vsak slučaj" flisu, ki večino leta vidi na obešalniku v pisarni.
In včeraj sm si rekla, zakaj bi me zeblo, in sem šla ven po 2 polena ter zakurila kamin. Medtem so mimo hiše leteli napol slečeni tekači. Jaz pa že skoraj v zimski opravi.
Danes zjutraj na križišču čakam da gredo mimo mene neki gimnazijci in opazujem. Eni še vedno v kratkih rokavih, drugi v bundah in škornjih.
In zaključim, da je prehodni čas vrjetno zato tako zmešan ker nihče ne ve kako bi se oblekel.
Če bi se jaz tako kot tisti fantje, zbolim v sekundi dvajset. No pa ne niti zbolim, ampak odtajam se pa ne prav zlahka.
Ob prvem mrazu tudi ne bi še hodila v bundah, ker je kao prehodno obdobje.
Definitivno se jutri oblečem že bolj zimsko.
Večna dilema prehodnega obdobja.
Plasti, čebulno oblačenje...v bistvu mi manjka edino gretje.
Potem se lahko oblečem normalno.
Grem lobirat za začetek kurilne sezone.


 

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža